Blog

Bolečine v hrbtu

PREMAGAJMO BOLEČINE V KRIŽU

V naši fizioterapiji ZDRAVJE IN RADOST, vas vabimo, da z našo strokovno pomočjo diplomirane fizioterapevtke in ostale strokovne ekipe, premagate bolečine v križu. Z najsodobnejšimi fizioterapevtskimi napravami vam lahko že po prvih terapijah uničimo ali zmanjšamo bolečino v hrbtu. Diplomirana fizioterapevtka pa bo poskrbela za vašo preventivo- stabilizacijo hrbtenice in vas naučila sklop vaj, katere vam bodo okrepile mišice in preventivno zmanjševale bolečine.

V današnjem času je vsaj ena tretjina ljudi imela že bolečine v hrbtenici. V zadnjih tridesetih letih se bolečine zelo pogosto pojavljajo zaradi sodobnega načina življenja.

Zdravniki in fizioterapevti ugotavljajo, da je najbolj pogosti vzrok bolečin v hrbtu:

  • Opravljanje daljše obdobje dela z enakimi gibi,

  • prisilna drža pri računalniku ali pri kakšnem drugem stroju,

  • dolgotrajno sedenje za pisalno mizo,

  • dolgotrajne vožnje z vozili,

  • neprimerna ležišča.

Vse to povzroča izostanek iz dela, kar posledično ogroža naše finančno preživetje in nam zmanjšuje kvaliteto življenja.


VRSTE BOLEČIN V HRBTU

Bolečine se delijo v tri vrste bolečin:

    1. KRONIČNE BOLEČINE V HRBTU -    to so bolečine, katere trajajo več mesecev, natančnega vzroka pa se ne najde. Ponavadi se jih pripisujejo nepravilni obliki hrbtenice, okvari medvretenčnim ploščic ali obrabi. Pogosto se pojavijo  pri bolezni kot je artritis, pomanjkanje mineralov, osteoartritis, ukrivljen hrbet, stresom in psihosomatskimi bolezni. 

    2. AKUTNE BOLEČINE V HRBTU - Bolečina se pojavi iznenada močno ali se bolečina stopnjuje. Traja lahko nekaj dni ali tednov. Pojavi se pri nenadnih fizičnih obremenitvah in pri rekreativnimi športi.

    3. PONAVLJAJOČE SE BOLEČINE - To so bolečine, katere se ponavljajo. Vzroki so slaba ponavljajoča drža, oslabele mišice, stres in fizične obremenitve, pri ponavljajočih delih.


PRIPOROČILA ZA ODPRAVO BOLEČIN V KRIŽU V SEDEČEM POLOŽAJU

  • SEDEČ POLOŽAJ NA DELOVNEM MESTU - Priporočamo zravnano držo na trdem in spodnjem delu sedeža. Naslon mora biti trden in prilagojen hrbtenici, da ta lepo leže po naslonjalu. Stopala naj bodo zravnana, stegna malo narazen in pravokotna na trup. Zelo pomembno je, kakšen stol imamo. Računalniški ekran je potrebno dvigniti ali podložiti v višini oči. S tem preprečimo bolečine v ramenih in vratu. Trenutno je zelo priporočljivo, da si naročimo mizo, katero lahko dvigujemo ali spuščamo. To nam omogoča, da imamo pri delu stoječi položaj, kar je za telo optimalno. Ko se utrudimo pa si mizo pripravimo - spustimo, za sedeči položaj. Na sliki je prikazana pravilna postavitev pohištva in računalnika, vse to preprečuje bolečine v hrbtu.         

          Image title

Pogodba z zavarovalnicami za nadstandardno zdravstveno zavarovanje